07 februari, 2013

Run as fast as you can

Ik heb wat nieuws, namelijk: de Adidas Performance Duramo 5, oftewel: hardloopschoenen! De lente komt er aan dus het is weer tijd om te gaan hardlopen. Als de sneeuw verdwijnt en het is iets minder koud heb ik opzich wel weer zin om te gaan rennen. In die winterse donkere dagen blijf ik liever binnen onder een kleedje met een warme choco maar dat is nu verleden tijd. Hup, hardlopen met je goede gedrag. Nee, het is niet zo dat ik hardlopen stom vind maar dat ik het nou liever doe dan lekker op de bank blijven hangen kan ik niet zeggen. Toch, als ik eenmaal m'n iPod vol heb gegooid met goede muziek en ik ren door de rustige polder ben ik blij dat ik aan het hardlopen ben. Daarnaast is het natuurlijk goed voor m'n conditie en die conditie kan ik goed gebruiken (het is echt een drama) bij zaalvoetbal!

Normaal vind ik hardloopschoenen hartstikke lelijk maar deze vallen (in mijn ogen) nog wel mee! Het leukste vind ik de roze details! Nu maar hopen dat ik ze vaak ga gebruiken en dat ze natuurlijk lekker lopen/rennen. Liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten