24 februari, 2013

Antwerpen - woensdag

Afgelopen vrijdag ben ik terug gekomen uit Antwerpen! Ik heb de drie dagen verdeeld over drie posts omdat het anders een veel te lange post werd met de tekst en de foto's.

Woensdag:
Samen met mijn vriend ben ik om half 12 vertrokken vanaf Amersfoort CS, rond half 3 kwamen we aan op station Antwerpen. Nadat we onze ogen hadden uitgekeken op het station -echt een heel mooi station- liepen we recht op ons hotel af die zowat aan het station vastzat. Na het inchecken hebben we onze koffers uitgepakt en zijn daarna gelijk de stad ingegaan om rond te kijken. Binnen no-time stonden we midden in de winkelstraat 'de Meir' waar ik mijn ogen uitkeek! Ik wilde gelijk overal naar binnen maar de afspraak was dat we donderdagmiddag gingen shoppen. Tijdens het wandelen kwamen we een wafelkraampje tegen waar we een heerlijke wafel met slagroom hebben gegeten! Ook ben ik stiekem even bij de Forever 21 naar binnen gesneaket omdat ik zo nieuwsgierig was. Wat een huge winkel, een beetje het formaat van de Primark. De tijd vloog en we zijn snel wat wezen eten waarna we naar de bioscoop zijn gegaan. De film 'Django Unchained' stond op het programma. De film begon om 8 uur en eindigde om 11 uur zonder pauze! Het is niet echt mijn genre (Western) maar toch vond ik het wel een goede film. Liefs






1 opmerking: