13 februari, 2013

Antwerpen

Volgende week is het voor de meeste mensen voorjaarsvakantie, behalve voor mij. Gelukkig heb ik donderdag en vrijdag vrij, en neem ik woensdag vrij want dan ga ik met mijn boyfriend naar Antwerpen! We wilden graag iets leuks doen omdat we laatst 4 jaar samen waren dus hebben we drie daagjes Antwerpen geboekt. Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest maar kijk er ontzettend naar uit. Het schijnt een mooie oude stad te zijn met een fijne shopstraat 'de Meir'. Verder wil ik natuurlijk ook wel wat dingetjes bezoeken: misschien gaan we wel naar de Antwerpen Zoo, de megabioscoop Metropolis of een museum. Ik zie wel waar we terechtkomen en wat we precies gaan doen, maar ik ga sowieso shoppen! Ik heb al even op internet gekeken en ze hebben in Antwerpen de Forever21, NewLook en Pull&Bear. Dat moet helemaal goed komen!

Iemand tips over Antwerpen? Laat het me weten! Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten