24 februari, 2013

Antwerpen - vrijdag

Vrijdag:
Opnieuw had ik mijn wekker op tijd gezet omdat we niet heel lang de tijd hadden. Het plan was namelijk om de trein van half 1 naar huis te nemen. We hebben ontbeten bij Bakker Bart en zijn daarna nog even de stad in geweest om nog wat dingetjes te kopen en rond te lopen. Als souvenirtje voor thuis had ik een zakje Belgische chocolade gekocht. Om 4 uur 's middags was ik weer thuis.

Ik ben blij dat ik Antwerpen een keer bezocht heb. Het is een stad met mooie oude gebouwen die je in de hele stad tegen komt. Ook is er een hoop te doen, je kunt naar grote bioscopen, de dierentuin, Aquatopia, verschillende shoppingmalls en winkelstraten, musea en kerken/kathedralen. Daarnaast is Antwerpen een hele leuke stad om te winkelen omdat je er alles hebt: Forever 21, NewLook, Zara, Bershka, H&M, Vero Moda, Only en de Pull&Bear. Als ik de volgende keer ga, ga ik iets meer cultuur snuiven en Aquatopia bezoeken. Liefs!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten