24 februari, 2013

Antwerpen - donderdag

Donderdag:
De wekker ging om 9 uur 's ochtends. Omdat we wilden ontbijten bij de Hema moesten we ons nog best wel haasten. Na het ontbijt zijn we naar de Antwerpen Zoo gegaan. Gelukkig hadden we de kaartjes met korting gekocht want door de kou -het was heel koud!- zaten een heleboel dieren binnen. Desondanks was het wel leuk om de dierentuin en de dieren te bekijken. Na de Zoo bezocht te hebben zijn we gaan opwarmen bij Starbucks en hebben we een broodje gehaald bij de Subway.

's Middags zijn we gaan shoppen. Van tevoren was ik heel erg enthousiast, maar blijkbaar is het zo dat als je teveel verwacht, je vrij weinig kan vinden (ik heb er in ieder geval last van). Wel heb ik een tie-dye leggingjeans, shirtje en blazertje bij de H&M en Pull&Bear gekocht. Ik heb niets kunnen vinden bij de Forever 21 en NewLook, wat ik heel erg jammer vind! 's Avonds zijn we wezen uiteten bij een Steakhouse. Ik had heerlijke gegrilde zalm! X



Geen opmerkingen:

Een reactie posten