02 maart, 2014

Second of March

Hoi allemaal! Het is alweer maart. Afgelopen vrijdag werd mijn vader 50 jaar. Mijn moeder, zusjes en ik hebben een spandoek voor hem gemaakt en 's avonds kwamen familie en vrienden een feestje vieren :)

Aankomende week heb ik een drukke maar hele leuke week. Morgen ga ik samen met Carlo naar het concert van One Republic in de Heineken Music Hall. Dinsdagavond ga ik na mijn college (die van half 5 tot half 7 duurt) uiteten met klasgenootjes, donderdag wordt Carlo 21 jaar en vrijdagavond staat er weer een zaalvoetbalwedstrijd op de planning. Het enige wat ik écht nog moet doen is een cadeau voor Carlo vinden... Waarom is het altijd zo lastig cadeaus voor jongens te fixen?!























Ik draag mijn nieuwe shirt en ketting van Costes (love that store) en mijn nieuwe donkere jeans van Zara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten