28 februari, 2014

London, baby

Jaaa! 8, 9 en 10 mei stap ik samen met een vriendinnetje in het vliegtuig naar Londen. In mijn jonge jaren (toen ik 14 was) ben ik met school naar Londen geweest. Vijf dagen lang samen met een klasgenootje bij een gastgezin in huis. Samen sliepen we op de prinsessenkamer van het jongste dochtertje Stella. We kregen geen scrambled eggs and bacon als ontbijt, maar toast with caramel. Ons volgepropte lunchboxje met Engelse lekkernijen gooiden we weg om bij de McDonalds een McChicken te gaan halen. Wel was ik erg onder de indruk van de London Bridge, Big Ben, Buckingham Palace en Windsor Castle. En nu ga ik weer, om te shoppen, maar ook om alle mooie gebouwen te zien en de Londense (Engelse) cultuur op te snuiven.

Mijn vriendin en ik gaan nog een heel plan uitstippelen. We willen ook graag een musical (Mama Mia, Jersey Boys of The Lion King) in Londen bezoeken, om de Engelse pub niet te vergeten! De voorpret alleen is al leuk.

Hieronder foto's van Londen uit 2008. Ik moet erbij zeggen dat de focus meer op ons lag dan op de historische omgeving en gebouwen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten