06 februari, 2014

Instagramming | Januari

De eerste maand van 2014 is alweer voorbij. Hieronder mijn Instagram foto's van januari.
Oud en nieuw met mijn kleine zwagertje Diego | Cheers to 2014 | Samen met Carlo op NYE | Met Dyon, waar het feestje werd gehouden!
Just passed my internship, happy! Ik heb mijn stage met minimaal een 8 afgesloten! | Mooi uitzicht vanuit het nieuwe kantoor op stage | Samen met m'n vriendinnetje Annewil | De prachtige taart voor Lois haar eerste verjaardag!
Lieve, kleine, eenjarige Lois | Nieuwe ketting van de Six, pretty! | Vijf jaar samen met mijn vriendje :) | De nieuwe Glossybox is binnen, jeeeeej!
Participating the stampworkshop | Chocolade-oreo gebakjes | Wearing my new beanie | Nieuwe beanies van de Primark. They're cutie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten