29 januari, 2014

Primark shoplog

Hoi allemaal! Vanochtend ben ik wezen shoppen bij de Primark in Almere! Ik was echt al een hele poos niet geweest omdat ik tijdens mijn stageperiode gewoonweg geen tijd had. Om 9 uur vertrok ik met m'n schoonmoeder, -zusje, (baby)nichtje, moeder en zusjes: gezellig de familie bij elkaar. Eerlijk gezegd had ik al een beetje verwacht een heleboel te kopen aangezien ik zo lang niet was geweest. Hieronder mijn aankopen:

Het baseball jacket kostte €9 euro in plaats van €25. De ketting was €5 en de beanie maar €3, koopjes! De baseball jacket had ik anders niet gekocht maar voor €9 kan ik hem toch niet laten hangen!

De twee dezelfde bloesjes kostte €13 euro. De riempjes waren ook maar €3 euro ik vind de printjes heel erg leuk.

Op deze foto lijkt het bloesje paars maar eigenlijk is hij bordeauxrood en kostte maar €10 euro. De tas heeft binnenin een tablethoes (heel handig voor school) en kostte €10 euro. Het schattige hoefkettinkje met bijpassende oorbellen kostte €3.






















Voor het sporten in de sportschool kon ik de bidon (€2 euro) en het sporthanddoekje (€3 euro) goed gebruiken. De sokken hebben ook echt heel erg leuke printjes en kostte maar €3,50 voor vijf paar sokken. Ik heb ook eindelijk mijn voorraadje make-updoekjes aangevuld. Deze zijn €1,50 per twee pakjes.

Daarnaast heb ik nog een heel schattig spijkerjasje voor mijn nichtje van 1 gekocht en een sweatpants en beanie voor m'n boyfriend Carlo. Al met al een geslaagde shopdag die we afsloten met een heerlijke lunch bij mij in dorp. We hebben de hele lunch om m'n schattige poepie Lois gelachen, wat een bijdehandje, haha. Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten