20 januari, 2014

Two weeks off

Afgelopen vrijdag was mijn laatste stagedag. Nu ben ik deze én volgende week vrij, daarna begin ik aan een nieuwe periode op school. Die twee weken vrij komen als geroepen, tijdens mijn stageperiode had ik bijna geen tijd om ook maar iets te doen. Daar komt nu verandering in! In mijn twee weken vrij wil ik:

1. Naar de Primark
Ik ben al zo lang niet naar de Primark geweest dat het gewoon schandalig is :)

2. Shoppen in Utrecht
In mijn studentenstadje zit tegenwoordig Costes én Pull&Bear, reden genoeg om daar eens even uitgebreid te gaan shoppen.

3. Kussen haken
Van mijn plannen om een kussen te haken is tijdens mijn stageperiode niet bijster veel van terecht gekomen. Nu heb ik mooi de tijd een stuk verder te komen.

4. Fotoboeken maken
Zo'n klusje wat altijd op mijn to-do-list staat. Let's do this!

5. Beginnen aan mijn fotomuur
De fotolijstjes zijn er al, nu moet ik nog mooie foto's en quotes uitprinten en de fotolijsten ophangen.

6. Een boek lezen
Ik heb het eerste en tweede deel van Divergent op mijn eReader staan. Deze wil ik gelezen hebben voordat de film in maart uitkomt. Dat moet lukken toch.

Genoeg te doen in mijn twee vrije weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten