24 maart, 2014

Minor update

Ik postte laatst een artikel over dat ik aan het wachten was totdat ik me voor mijn minor kon inschrijven. Pfoe, dat heeft even geduurd voordat ik me eindelijk kon inschrijven. Om twaalf uur 's nachts was het één groot drama op de website, ik kwam nieteens in Osiris, laat staan dat ik me kon inschrijven voor de minor. Dat iedereen berichtjes op Facebook postte maakte dat ik alleen maar meer begon te stressen. Toen ik er uiteindelijk doorheen was kon ik me voor geen één van mijn drie keuzes inschrijven. Wat?! Neeeeee. Wat bleek nou? De minoren waarvoor ik me wilde inschrijven waren van de Faculteit Communicatie & Journalistiek. Door een fout kon niemand zich inschrijven voor deze minoren. Mijn klasgenootje en ik besloten allebei een keer 's nachts wakker te worden om te checken of we ons al konden inschrijven, wat dus niet het geval was.

's Ochtends kreeg ik een mail waarin stond dat vanaf twaalf uur de minoren voor de FCJ open zouden staan. Mijn eerste keus was vorig jaar binnen vijf minuten vol. Dus ik zat om kwart voor twaalf weer in de startblokken. Ik kon me aanmelden op de site en me inschrijven voor mijn favoriete minor. Ik kreeg zelfs een bevestigingsmail van de docent. Toch is het nog steeds niet zeker of ik deze minor kan doen, dat krijg ik half april te horen. Let's hope so, ik wil de minor Brand Design echt heel graag doen. Creatief bezig zijn, concepten en campagnes bedenken en meer leren over Photoshop en Illustrator. Yay. Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten