18 maart, 2014

Remington S8590 Keratin Therapy Pro

Jaaa, ik heb eindelijk m'n nieuwe stijltang. Ik zat al sinds de Kerst te twijfelen of ik hem zou bestellen of niet. Toen was 'ie namelijk nog zo'n €70 euro. Nu heb ik hem gekocht voor €55 euro, much cheaper.
Zoals je ziet is heeft de stijltang een Keratin bescherming waardoor je haar er gezonder uitziet, sterker is en tot 57% meer beschermd tegen haarbreuk. Ik kan dit alleen maar beamen. De stijltang doet goed z'n werk: mijn krullende, dikke haar is binnen no-time stijl. Vaak krijg je hele droge haarpunten van het stijlen, nu zijn maar haarpunten een stuk minder droog en gespleten dan met mijn vorige stijltang. Ik ben er dus op vooruit gegaan. De stijltang is snel opgewarmd en het draaibare snoer zorgt ervoor dat ik niet telkens in de knoop zit. Ik ben zeer tevreden :)
























Bij de stijltang zat een mooi hoesje waar je de stijltang in kunt vervoeren. De stijltang zelf is beige en heeft (vind ik persoonlijk) een hele mooie, luxe uitstraling. Nu wil ik de föhn en krultang van dezelfde serie ook! Nog even sparen haha. Hebben jullie ervaring met deze stijltang? Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten