15 april, 2013

Upgrading my room

Afgelopen vrijdag had ik afgesproken met het vriendin. We hadden zin om gezellig iets te drinken in dorp, maar toen we in het dorp aankwamen was er voorjaarsmarkt! De laatste tijd ben ik bezig met accessoires te verzamelen op mijn kamer te upgraden en op de voorjaarsmarkt waren genoeg leuke dingetjes te vinden zoals onderstaande plantjes! Hieronder zie je wat spulletjes die ik de afgelopen tijd heb gekocht:



























Zara Home Soap (ik ben echt gek op de Zara Home afdeling maar het is best expensive, helaas) | plantje, voorjaarsmarkt | Aqua kleurige kaarsjes, Blokker | vetplantje, voorjaarsmarkt | Mintgroen-gestreept kussentje, H&M | Kussentje met tekst, H&M

Ik vind de kleur aqua/mintgroen heel erg leuk en probeer een hoop accessoires in deze kleur te kopen. Daarnaast wil ik mijn deur en de rand om mijn dakraam ook in deze kleur schilderen. Maar dat komt nog wel! De kussentjes heb ik afgelopen donderdag in Amsterdam gekocht! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten