03 april, 2013

Sony Xperia Z

Gisteren verliep mijn abonnement, dus moest ik een andere telefoon en abonnement uitzoeken. Ik, als Sony fan, had mijn oog een tijdje geleden al op de Sony Xperia Z laten vallen. Toch vond ik het abonnement vrij duur. Na gebeld te hebben met mijn provider, heb ik nu een abonnement plus nieuwe telefoon voor een mooie prijs!

Ik ben echt blij met m'n nieuwe speeltje, al moet ik wel even wennen aan de grootte (5 inch). De telefoon draait gewoon op Android en is waarschijnlijk hetzelfde als alle Android telefoons met dezelfde apps. Wat wel leuk is, is dat deze telefoon waterdicht is. Ik kan hem dus gewoon in een bak water gooien, al ben ik dat niet van plan, haha. Daarnaast is hij maar 143 gram (echt heel licht) en heeft 'ie een hele goede camera, iets van 12 megapixel. Dat worden mooie foto's op Instagram (follow me: byrebeccarachel)! Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten