18 april, 2013

Blown away

'Wat heerlijk dat lente-achtige weertje, laat ik eens foto's gaan maken!' dacht ik vanmiddag. Hup, op m'n scootertje naar de polder. Heel ver kwam ik niet, want ik werd alle kanten (behalve de goede) opgeblazen. Dan maar ergens anders foto's maken: bij de haven van ons dorpje.

Verder ben ik druk met vanalles en nog wat. Ik heb net het derde blok afgesloten op school en heb tot nu alleen nog maar voldoendes gehaald. Als ik alles haal, mag ik volgend jaar op stage. Daarnaast heb ik deze week mijn laatste wedstrijd gevoetbald, het seizoen is helaas weer voorbij! Ook ben ik plannen aan het maken voor koninginnennacht en -dag. Als alles mee zit ga ik met koninginnennacht met mijn vriend en een ander couple naar Amsterdam, waar we bij hen blijven slapen. Overdags ben ik ook te vinden in Amsterdam, waarschijnlijk gaan we naar het Museumplein muziek luisteren, een terrasje pakken op het Rembrandtplein en struinen over de rommelmarkt in het Vondelpark. Stiekem hoop ik dat we 's ochtends de troonwisseling kunnen bekijken, maar als we heel brak zijn en het is ontzettend druk zal dat waarschijnlijk niet lukken. Achja, ik kijk wel waar het schip strand!

Wat gaan jullie met Koninginnennacht en -dag doen? Liefs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten