09 september, 2013

Stage

Hi allemaal. De eerste fulltime stageweek zit erop. Pfoe, dat was wennen! De hele dag op kantoor, achter de laptop, van 8 tot half 5. Dat is wel wat anders dan een paar uurtjes op school, en vaak een dagje vrij. Op stage ben ik veel bezig met teksten schrijven voor het nieuwe platform wat binnenkort wordt gelanceerd. Verder hou ik me bezig met social media en onderhoud ik contact met consumenten en retailers. Afgelopen donderdag ging ik met een mede-stagiair naar Amsterdam, foto's maken van winkels. Ondanks de hitte was het errug leuk, ik ga het alleen niet hebben over autorijden in Amsterdam (drama, haha). Binnenkort moet ik ook persberichten schrijven en een nieuwsbrief samenstellen, me like! Ik heb het naar m'n zin om stage en hoop veel te leren! Nu weten jullie een beetje wat ik doe op stage, hope you guys like it. Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten