23 september, 2013

DIY Project

Soms heb ik van die momenten waarin ik me ontzettend creatief voel en een heleboel bedenk wat ik 'echt moet gaan maken'. Vandaar deze blog. Ik had weer eens iets bedacht...

Ik wil namelijk een gehaakt zigzag kussen maken, en dan wel dit kussen:
http://www.little-z.nl/2013/06/zigzag-kussen.html

Voordat ik begon heb ik YouTube en mijn moeder ingeschakeld om te leren haken. Nu mijn wol eindelijk binnen is -maar dat is een heel ander verhaal- kan ik beginnen. Ik heb andere kleuren wol gekozen voor mijn kussen, die vind je hieronder.

Bovenstaande website legt uit hoe je het patroon in het kussen krijgt. Dus nu kan ik aan de slag. Ik denk dat dit een heeeel lang project wordt maar ik zal jullie op de hoogte houden. Wish me luck!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten