27 augustus, 2012

Waiting

Hola! Ik heb afgelopen vrijdag dan toch eindelijk de Sony Nex 5n besteld. Hij was €500 euro bij zo'n kleine webwinkel in plaats van €600 bij de grote webwinkels, ik heb hem dus gelijk besteld, als twijfelde ik er wel over. Ik heb er best lang voor gespaard en om dan opeens zo'n hoop geld te zien verdwijnen is wel even gek! Maar nu kan ik niet wachten totdat 'ie komt. Het is een spiegelreflexcamera op zakformaat. Precies wat ik wilde. Zo'n spiegelreflex maakt natuurlijk topfoto's, maar hoe moet ik die meenemen als ik een dagje ga shoppen of bijvoorbeeld een stedentrip ga doen? Dan zit m'n tas alleen al vol met die camera. Dus wat ik nu heb is voor mij perfect! Ook kun je verschillende lenzen kopen, nu zit er al 1 lens bij.

Ik blijf nu dus maar de hele middag thuis om te wachten op de camera. We keep on waitinggg!
Veel liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten