11 augustus, 2012

Back!

Hi people! Finally, ik ben terug in Hollanda, en het is nog wel mooi weer ook! Van wat ik heb gehoord is het de afgelopen weken niet heel erg mooi geweest, maar dat kon me niet zoveel schelen want ik heb alle drie de weken op vakantie minimaal 30 graden gehad. Eerst ben ik twee weken aan een plaatsje (Valeggio sul Mincio) bij het Gardameer geweest, we hebben Lazise, Peschiera en marktjes bezocht. Ook ben ik met m'n moeder, tante, nichtje en zusjes naar Milaan geweest, lekker shoppen! Ik heb een shirtje, vestje, jeans en oorbellen gekocht. Na die twee weken zijn mijn vriend en ik op een soort traintrip naar Elba gegaan. Bijna namen we de verkeerde boot naar Sardiniƫ maar we kwamen er net op tijd achter dat de boot naar Isola d'Elba een andere boot was, gelukkig! Na weer een weekje 30 graden op Elba zijn we gister naar huis gereden. Al met al echt een heerlijke vakantie! Morgen ga ik even alle foto's verzamelen en zal ik er een paar posten. Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten