Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Vanavond half 8 vertrek ik richting Italia voor 3 weekjes zon, zee en zwembad/meer/strand! Eerst 2 weekjes naar het Gardameer met mijn ouders en daarna ga ik met m'n vriend met de trein naar zijn ouders die op het eiland Elba zitten, we rijden dan met hen mee terug. Ik hoop dat ik als een negert terug kom. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en ik hoop op beter weer hier, vandaag was het redelijk mooi. Veel liefs, Rebecca.
ps. Ik zal proberen tussendoor wat foto's te posten.
20 juli, 2012
16 juli, 2012
Nature
Hola! Gister was het raar maar mooi weer, daarom besloot ik even de polder in te gaan om foto's te maken. Deze vond ik het mooist. Liefs.
11 juli, 2012
Golden edges
Pronto! Ik heb weer iets nieuws geprobeerd op m'n nageltjes. Ik ben helaas niet zo'n held in nailart, maar oefening baart kunst right? Here it is:
De randjes kunnen iets beter afgewerkt worden en een iets dunner streepje goud zou denk ik iets mooier zijn maar ik vind ze redelijk goed gelukt en de kleurencombo is lekker zomers! Volgende keer zal het vast weer wat beter gaan. Liefs!
06 juli, 2012
Little bit of everything
Hola! Dit is een mixed-up berichtje.
Ten eerste: ik heb m'n propedeuse gehaald! Aaaaah. Ik was zo blij toen ik het laatste cijfer van m'n herkansing binnen kreeg! Wat een heerlijk gevoel om gewoon over te zijn naar jaar 2 met de gedachte dat ik volgend jaar niets opnieuw hoef te doen, lekker beginnen met een schone lei. Ik vraag me af wanneer de propedeuse-uitreiking is, ik denk in het nieuwe schooljaar.
Ten tweede: ik ben mijn kamer aan het schilderen. Niet de slimste tijd van het jaar om je kamer te gaan schilderen, maar dan is het gelijk een goede workout (haha). De grootste muur van m'n kamer was donkerbruin en dat maakte mijn kamer vrij donker, dus wilde ik een soort camel/taupe bruin.. alleen dit is niet echt de kleur dat het uiteindelijk geworden is (helaas). Ik denk dat ik eerst maar de hele muur moet schilderen voordat ik besluit of er nog een ander kleurtje over heen moet.
Verder heb ik heel erg veel zin in de vakantie en ben ik nog een beetje op zoek naar zomeroutfits. Ik ga eerst 2 weekjes met m'n ouders mee naar het Gardameer in Italië, daarna nog een weekje naar m'n vriend zijn ouders die op Elba (eiland bij Italië) zitten. Lekker 3 weekjes er tussen uit, heerlijk. Al wil ik volgend jaar wel graag zelf op vakantie!!
Zijn jullie ook lekker bezig in de vakantie? Liefs!
Ten eerste: ik heb m'n propedeuse gehaald! Aaaaah. Ik was zo blij toen ik het laatste cijfer van m'n herkansing binnen kreeg! Wat een heerlijk gevoel om gewoon over te zijn naar jaar 2 met de gedachte dat ik volgend jaar niets opnieuw hoef te doen, lekker beginnen met een schone lei. Ik vraag me af wanneer de propedeuse-uitreiking is, ik denk in het nieuwe schooljaar.
Ten tweede: ik ben mijn kamer aan het schilderen. Niet de slimste tijd van het jaar om je kamer te gaan schilderen, maar dan is het gelijk een goede workout (haha). De grootste muur van m'n kamer was donkerbruin en dat maakte mijn kamer vrij donker, dus wilde ik een soort camel/taupe bruin.. alleen dit is niet echt de kleur dat het uiteindelijk geworden is (helaas). Ik denk dat ik eerst maar de hele muur moet schilderen voordat ik besluit of er nog een ander kleurtje over heen moet.
Verder heb ik heel erg veel zin in de vakantie en ben ik nog een beetje op zoek naar zomeroutfits. Ik ga eerst 2 weekjes met m'n ouders mee naar het Gardameer in Italië, daarna nog een weekje naar m'n vriend zijn ouders die op Elba (eiland bij Italië) zitten. Lekker 3 weekjes er tussen uit, heerlijk. Al wil ik volgend jaar wel graag zelf op vakantie!!
Zijn jullie ook lekker bezig in de vakantie? Liefs!
29 juni, 2012
New Chunks
Hola! Gister heb ik weer twee nieuwe chunks gekocht, nu heb ik er nog eentje nodig om m'n armband vol te maken. Ik kreeg er één van m'n boyfriend nog voor het behalen van m'n rijbewijs, de andere heb zelf gekocht. Welke noosa-chunks hebben jullie? Liefs
| Betekenis Bodhi Leaf: 'Moeders uit Myanmar schilderden dit hartvormige blad op het gezicht van hun kinderen. Het staat voor wijsheid en de kracht van de individu.' |
| Betekenis Elephant: 'De kracht en de intelligentie van olifanten maakt ze een van de meest belangrijke dieren in India, waar ze worden gezien als het symbool van een lang leven.' |
26 juni, 2012
Waterfall skirt
Ik wilde al een tijdje een waterfall skirt en ik heb hem eindelijk gevonden bij de NewYorker voor maar €15 euro. Hij was ook in het mintgroen maar ik heb al redelijk wat mintgroene dingetjes gekocht de laatste tijd dus koos ik voor de zalmroze. I really like it! Het geeft echt een heel zomers gevoel! Nu moet het alleen wat zonniger worden zodat ik hem wat vaker kan dragen. Liefs
18 juni, 2012
Earcuff
Hola! Deze earcuff heb ik al heel lang, toen ik hem kocht zag ik heel weinig mensen met een earcuff maar nu raken ze steeds meer in. Ik draag hem niet zo vaak omdat ik al 2 piercings in m'n oor heb, toch maakt het je outfit wel wat stoerder! Wie van jullie heeft er een earcuff en draagt ze ook vaak? Liefs
14 juni, 2012
Geslaagd
En ja hoor.. gister zijn mijn zusjes (ja ze zijn tweeling) geslaagd voor hun Vmbo examen. Super blij natuurlijk! Gelukkig zijn ze alle twee geslaagd en niet 1tje wel en de ander niet.. dat zou echt verschrikkelijk zijn. Gisteravond hebben we een mooi feestje gevierd. Dat Nederland verloren heeft van Duitsland was wel erg jammer maar ik heb liever dat m'n zusjes geslaagd zijn dan dat Nederland had gewonnen. Ook is m'n lieve vriendinnetje vandaag geslaagd voor haar Havo examen. Leuk al die slagingsfeestjes, al ben ik wel erg blij dat ik vorig jaar m'n diploma heb gehaald en niet meer al die stress had vandaag. Liefs
12 juni, 2012
Haircuff
Hi guys! Sinds kort heb ik een haircuff. Ik zag hem hangen bij de H&M en had het nog nooit gezien dus nam ik hem mee! Ik vond 'm zo leuk dat ik hem ook gelijk cadeau heb gedaan aan twee vriendinnetjes van me. Zo'n haircuff geeft net dat beetje extra en is nog eens makkelijk in te doen! Hebben jullie er al 1? Liefs

Deze haircuff heb ik gekocht bij de H&M voor €3,95
Deze haircuff heb ik gekocht bij de H&M voor €3,95
Abonneren op:
Posts (Atom)