12 november, 2013

Graphic black and white

As you all can notice, heb ik het heel erg druk. Ik loop iedere dag stage tot een uur of vijf en iedere avond heb ik ook wel wat te doen. Zoveel, dat ik bijna niet meer aan bloggen toe kom. Maar ik heb een momentje gevonden. En wat voor één? Eindelijk een outfit post! Ik zou het echt veel vaker willen doen maar het lukt simpelweg gewoon niet, but i'm gonna try. Even tussendoor: ik ben ook nog begonnen met The Vampire Diaries kijken. Hoe leeeeuk en vooral verslavend!

Vandaag draag ik m'n leren legging van de Zara, witte top van Stradivarius, mijn nieuwe cosy, graphic vest van de Vero en m'n Timberlands.

3 opmerkingen:

  1. Ha Rebecca! toffe outfit, zo'n leren legging staat echt overal leuk bij he? Ik vind je vestje ook tof. Nu zie ik ook dat je ombre hair echt verleden tijd is. Dit is meer de winterlook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Floortje! Leren legging is inderdaad overal leuk bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een leuke ouitfit.
    de legging staat je heel leuk.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen