06 januari, 2013

Ikea buyings

Afgelopen vrijdag ben ik naar de Ikea in Amersfoort geweest. Het is fijn dat het zo dichtbij is, 20 minuutjes van m'n huis vandaan. Ik ging naar de Ikea om fotolijsten te kopen voor m'n fotomuur en het is gelukt. Daarnaast heb ik nog een leuk kleedje gekocht.




























De fotolijsten hebben verschillende formaten. De grootste was €6 euro, de middelste €5 euro en de kleinste €4 euro. Niet echt duur dus! De lijsten moeten nog worden opgehangen en ik moet nog mooie foto's uitprinten maar ik vond ze ook al leuk staan op m'n kastje! 

Daarnaast heb ik ook een dekentje gekocht:
Het is een beige dekentje en kostte €10 euro. Al met al ben ik geslaagd. Ik had natuurlijk veel meer willen kopen maar helaas, ik ben maar een arm studentje! Gaan jullie vaak naar de Ikea? Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten