26 december, 2012

Christmas time

Hoi allemaal! Helaas... kerst is weer over :(
I had a great time celebrating Christmas! Kerstmiddag/avond heb ik tijd doorgebracht met m'n schoonfamilie. Samen met m'n schoonzusje heb ik Apple Crumble Pie gemaakt voor het toetje, het was heerlijk! Daarna hebben we lekker met z'n allen Harry Potter 1 gekeken. Gister, eerste kerstdag, ben ik naar de kerk geweest waarna de visitie kwam. 's Middags heb ik ouderwets spelletjes gedaan en heb ik mijn toetje voorbereid: een Brownie Cupcake met vanille-ijs gerold in KitKat. Natuurlijk kon Home Alone niet ontbreken! Vandaag heb ik het rustig aan gedaan, m'n vriend en ik hadden geen verplichtingen. We zijn wezen lunchen met m'n zusje & zwager, hebben films gekeken en lekker Chinees gegeten. Nogmaals: I had a great time celebrating Christmas! Ik kijk al uit naar volgend jaar maar nu eerst New Years Eve!

Ik hoop dat jullie net zo'n fijne kerst hebben gehad! Liefs, x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten